Ovoce a zelenina

11. října 2014 v 13:40 | Pusinka |  About food

Ahoj holky, mám tu pro vás článek o ovoci a zeleniné, které pomůžou při hubnutí :)





ANANAS

Obsahuje dpstatek enzimů na hubnutí, ale i potřegné energetické složky a vitamíny. Enzym bromelain v něm obsažený výrazně urychluje spalování tuků. Jeden kilogram ananasu obsahuje kolem 2100 kJ. Při dietě s ananasem budete plní energie, zhubnete a navíc si pochutnáte.






Grepfruit

Urychluje spalování tuku, je bohatým zdrojem vitamínu C (ten se účastní přeměny tuku v těle). V bílé dužině grapefruitu se nacházejí pektiny (rozpustná vláknina, která urychluje proces látkové přeměny).





Papája

Obsahuje véce trávících enzymů než jakékoliv jiné ovoce. Toto ovoce může podpořit zažívání a také využívání tuků z jídel.






Vodní meloun

Melouny jsou vynikajícím pomocníkem při hubnití. Obsahují 90% vody, která uhasí žízeň a přitom skvěle pročišťuje.






Jahody

Jsou zásobárnou vitamínu C, vynikajícím spalovačem tuků. Jahody obsahují stejně jako jablka další velmi důležitou složku napomáhající hubnuti - pektin.





Jablka

Obsahují pektin, který zasytí, pročistí a poradí si s tuky. Jezte jablka raději se slupkou, ta totiž obsahuje většinu vitamínu C.





Kiwi

Má vysoký obsah vitamínu C (mnohonásobně vyšší než u pomeranče), je také bohatým zdrojem draslíku. Nejen, že dodáte tělu vitamíny, ale také tělo pročistíte a zbavíte ho tuku v problémových partiích. Kiwi je také vynikajícím ovocem proti stresu.





Fazole

Jsou nejlepším přítelem toho, kdo drží dietu. Obsahují karbohydráty s nízkým glykemickým indexem, mají nízký obsah tuků a obsahují proteiny. zasytí vás, ale přitom neztloustnete.





Kapusta

Obsahuje více vápníku než například mléko. Má málo kalorií, je bohatá na vitamíny A a C a také spoustu minerálů. Chutná, zasytí a snadno se připravuje.




Červená řepa

Je to efektivní čistič krve a detoxikační prostředek, který pomáhá také při celulitidě a nydýmání.



Česnek

Z česneku se při rozmačkání uvolňuje allicin, což je účinná látka, která se postatá nejen o snižování hladiny cholesterolu, ale podporuje také prokrvení těla a urychluje spalování tuků.



Chřest

Je jedničkou mezi zeleninou, která nám pomáhá při hubnutí. S 1é kaloriemi na 100 g je na prvním místě v žebříčku. Díky svému vysokému obsahu draslíku odstraňuje všechny přebytečné kologramy.




Kyselé zelí

Vynikající zelenina sama o sobě a navíc velmi prospívá našemu zdraví a také štíhlé linii. Kyselé zelí posiluje imunitu, kromě vitamínu C obsahuje i vitamín B12, který pomáhá chránit organismus před stresem a prospívá nervům.






Okurka

Tato kaloricky velmi chudá zelenina je skutečným plodem krásy. Dužina se skládá z více jak 95% vody, 2.5% cukru a minerálů. Nezanedbatelné je v okurchách i množství vitamínů, především C, B1 a B2. Cenné jsou i bílkoviny, které pročisťují tělo, povzbuzují ledviny, omezují buněčné bujení, pomáhají při shazování nadbytečných kologramů a působí hojivě na pokožku.


Zdroj

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Ronnie Sparks Ronnie Sparks | E-mail | Web | 12. října 2014 v 9:04 | Reagovat

Pěkný článek, ale chřest nemám ráda a papáju jsem nikdy neměla takhle, jenom sušenou jsem měla a ta byla přeslazená. Už jsem někde něco takového četla a díky tomu chci začít jíst pořádně řepu

2 Pusinka Pusinka | Web | 12. října 2014 v 11:41 | Reagovat

[1]: Tak to držím palce :D

3 Ko Ky Ko Ky | Web | 12. října 2014 v 15:38 | Reagovat

Dost těchto věcí jim a jsem za to ráda. :)

4 Pusinka Pusinka | Web | 12. října 2014 v 15:59 | Reagovat

[3]: To je super :)

5 Ko Ky Ko Ky | Web | 13. října 2014 v 8:06 | Reagovat

[4]:
to ano :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama